Íme néhány ok, amiért azt gondolom, hogy a WordPress az egyik legjobb web fejlesztő megoldás a kis- és középvállalkozások számára.

#1 NYÍLT FORRÁSKÓDÚ SZOFTVER

A WordPress egy nyílt forráskódú (PHP és MySQL alapú) tartalomkezelő szoftver, amely szabadon használható, másolható, terjeszthető és tanulmányozható. A szabad szoftverek verhetetlen előnye az alacsony birtoklási költség, és korlátozás nélküli használat.

A világ top 1 millió weboldalából 16,7% WordPress alapú (forrás Alexa) és az új weboldalak 22%-a készül WordPress-el. A WP a legnépszerűbb tartalomkezelő rendszer ma az interneten!

#2 NAGYMÉRTÉKBEN TESTRESZABHATÓ

A WordPress testreszabhatósága szinte minden igényt kielégít. Folyamatosan fejlesztik, közel 25.000 bővítménnyel rendelkezik, bármikor bővíthető és számtalan extra telepíthető. Kiemelkedően rugalmas és személyre szabható, átalakítható kedvünk szerint.

#3 KÖNNYŰ HASZNÁLNI

Még a technikailag képzetlen felhasználók számára is könnyen elsajátítható az oldal kezelése, köszönhetően a felhasználóbarát CMS rendszerének. Így rengeteg support költséget takaríthatsz meg, ha később módosítani vagy frissíteni szeretnéd az oldalad tartalmát.

#4 A GOOGLE SZERETI!

A Google az „Isten” a webes világban, ez megkérdőjelezhetetlen, hogy az első számú kereső a világon. Ha a legtöbbet akarjuk kihozni a weboldalunkból, elengedhetetlen, hogy Google barát plaformra épüljön!

Amikor azt mondjuk, hogy a WordPress google barát, azalatt azt értjük, hogy könnyen „olvasható” a Google kereső”robotok” számára. Vagyis, ez azt jelenti, hogy sokkal könnyebben emelkedik a Google rangsorában az oldalad, a releváns kulcsszó keresésekkor.

#4 DIGITÁLIS MARKETINGRE FELKÉSZÍTVE

4 féle alapvető digitális marketing „eszköz” is integrálva van a WordPress-ben:

SEO

PPC CopyWriting – szövegírás

Közösségi média

Ez egy weboldal optimalizálási folyamat, amelynek célja, hogy a keresőmotorok számára átlátható legyen a weboldalunk. Ennek köszönhető, hogy a weboldalunk a Google találati listáján minél előrébb kerülhet. Ha jól van optimalizálva az oldalunk, azt abból látjuk, hogy a megfelelő kulcsszavak beírásával a Google természetes találati lista elején látni fogjuk a saját oldalunkat is. Azaz Pay per click, vagyis kattintás alapú fizetés a hirdetéseinkért a Google-nek. (Például egy virágárus kulcsszavai lehetnek: online virágbolt, virágot venni online, vagy virágküldés stb..) Ha valaki ezekre a kulcsszavakra keres, a Google első 3 hely valamelyikére sorolja. A beépített analitikának köszönhetően, tökéletesen nyomon követhető, hogy mennyire hatékonyak a PPC hirdetési kampányaink és, hogy honnan érkezik a legtöbb látogató. Egy jól megírt értékesítési célú szöveges tartalom kiemelkedővé teszi a weboldaladat. Sokkal nagyobb konverziókat lehet vele elérni, pláne ha ehhez SEO tartalom is társul, mert így az extra kulcsszavas célzások létrehozásával még feljebb kerülhetünk a Google ranglistáján. Az online reklám egy másik formája. A közösségi média tökéletesen használható marketing célokra. Sőt sokkal hasznosabban használható marketing célokra, mint bármi másra. J 3 különböző módon is használhatjuk, mint az online értékesítés, demográfiai adat gyűjtésére, és a márkánk népszerűsítésére egyaránt. A WordPress-t úgy tervezték, hogy a fő közösségi média platformok könnyen integrálhatóak, mint a Facebook, Instagram, Twitter stb…

#5 ÓRIÁSI ÉS AKTÍV FEJLESZTŐI KÖZÖSSÉG

A WordPress sikerének egyik alappillére, hogy hatalmas és aktív fejlesztői közösséggel rendelkezik. Ennek köszönhető az is, hogy a WordPress napjainkra, mára szinte minden elterjedtebb nyelven elérhető.

#6 FOLYAMATOSAN FEJLESZTIK

Minden jó szoftvernek szüksége van a folyamatos frissítésre, hogy meg tudjon felelni a újabb és újabb felhasználói igényeknek. A WordPress-t folyamatosan frissítik és fejlesztik, javítják az esetleges hibáit. Több száz profi webfejlesztő dolgozik ezen mindennap, míg egy nem nyílt forráskódú fizetős szoftver esetében csupán belső fejlesztői dolgoznak rajta, hogy a szoftverük naprakész legyen és a piacon maradhasson.

Mennyibe kerül egy weboldal?